פורסם בחדשות 14: שנתיים אחרי טבח השבעה באוקטובר, לוחמי גבעתי חוזרים אל יישובי העוטף, הפעם כדי להתכונן לתרחיש שאף אחד לא רוצה שיתרחש שוב. באזורים שבהם התרחשו הקרבות הקשים ביותר, הם מתרגלים תרחיש של חדירה רחבה מעזה, פלוגת לוחמים מול עשרות רבות של מחבלים חמושים.
התרגיל מדמה בדמיון מצמרר את מה שארע. חדירת מחבלים, קרבות בתוך הישוב, חילוץ פצועים והשתלטות מחודשת על בתים. כל לוחם יודע, זה לא רק עוד תרגיל. חלקם היו כאן לפני שנתיים, באותם רחובות, כשהאש הייתה אמיתית.

המפקדים מדגישים: המטרה היא אחת להיות מוכנים לכל תרחיש, בכל ישוב, בכל זמן נתון.
