accessibility-icon
share-icon
צילום: שאטרסטוק
צילום: שאטרסטוק

טקסס: אישה הסגירה את עצמה למשטרה - לאחר שדרסה למוות את בעלה

דסק C14

דסק C14

א חשון ה'תשפו (23.10.25)

0

like

0

dislike

אישה בת 37 מטקסס הסגירה את עצמה למשטרה והודתה כי פגעה באמצעות המכונית שלה בבעלה, והרגה אותו תוך שהיא נוהגת בשכרות • האירוע התרחש כאשר חזרה שיכורה לביתה והחלה לריב עם בעלה • לטענתה, הכוונה הייתה רק "לפגוע" בו ולא להרוג אותו


אלינה גונזאלס-מורלוס בת 37 מטקסס, הסגירה את עצמה היום (חמישי) למשטרה המקומית והודתה כי פגעה באמצעות המכונית שלה בבעלה, לאונרדו מנדוזה, בן ה-42, והרגה אותו תוך שהיא נוהגת בשכרות. על פי דיווחי המשטרה, האירוע התרחש ביום ראשון בבוקר בעקבות וויכוח סוער בביתם.

גונזאלס-מורלוס חזרה שיכורה לביתה בשעה 2 לפנות בוקר, לאחר שהייתה במסיבה והחלה לריב עם בעלה. מנדוזה יצא מהבית והלך ברחוב לכיוון רכבו בו הייתה אישתו, ובאותו זמן עדים בתחנת דלק סמוכה דיווחו כי הרכב סטה מהכביש ופגע במנדוזה.

 

לאחר הפגיעה, רכב השטח נמלט מהמקום, והמשטרה הוזעקה לפנות בוקר בעקבות דיווח על תאונת "פגע וברח". מנדוזה פונה לבית החולים במצב קשה, אך מת מפצעיו זמן קצר לאחר מכן.

חקירה ראשונית של המשטרה העלתה כי תיאור רכב השטח תאם את תיאורו של הרכב השחור של גונזאלס-מורלוס. לאחר שהסגירה את עצמה, היא הוציאה הודעה לחוקרים בה הודתה כי האיצה את רכבה על המדרכה ופגעה בבעלה. היא טענה כי התכוונה רק "לפגוע" בו ולא לגרום למותו. גונזאלס-מורלוס מואשמת כעת ברצח מדרגה ראשונה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News