משפחת אדר חיכתה לרגע שבו תוכל להיפרד מתמיר, אחרי 746 ימים כחלל חטוף בשבי החמאס. בלב דואב, היום (חמישי) היא ליוותה אותו בדרכו האחרונה בבית העלמין בניר עוז.
אחותו, רוני אדר ספדה לו בבכי קורע לב: ״אני רושמת לך את הדברים עכשיו כי אני יודעת שאתה בדרך ואתה חוזר אלינו כי אני יודעת שאנחנו כבר גמורים ומותשים שאנחנו כבר לא יכולים לשאת את זה יותר".

רוני שיחזרה את הרגע שבו יצא תמיר להילחם באומץ אל מול המחבלים המתועבים: "היית גיבור אמיתי יצאת להגן עלינו, על המשפחה, על הבית, בלי להסתכל לאחור ולהתחרט, נשארת שם עד השנייה האחרונה שלך ונתת הכל".
האחות השכולה התנצלה בפני תמיר על כל השעות שנלחם לבד עם מספר חברים, בעוד שצה"ל בושש מלהגיע, וקראה אל מול הארון הדומם: "אני אוהבת אותך תשמור עלינו מלמעלה ותן לנו את הכוח להיות חזקים יותר וטובים יותר".
