accessibility-icon
share-icon
צפו בקטע המלא | צילום: חדשות 14

הפכו למיליונרים: כך 160 מחבלים ששוחררו בעסקה התעשרו בכלא

אפרת ברינר

אפרת ברינר

ל תשרי ה'תשפו (22.10.25)

23

11

like

2

dislike

מגישת חדשות 14 ליטל שמש פירטה כמה כסף קיבלו מחבלים עם דם על הידיים מהרשות הפלשתינית - בזמן שישבו בכלא • מהנתונים המטרידים עולה כי 160 מחבלים ששוחררו במסגרת ההסכם עם חמאס הפכו למיליונרים • "גם מחבלי הנוח'בה מקבלים עכשיו משכורות מהרשות הפלשתינית. זה לא נתפס", אמרה שמש


מגישת חדשות 14 ליטל שמש התייחסה הערב (רביעי) בתוכנית "שבע" בהגשתה למשכורות העתק שמחבלים עם מאסר עולם מקבלים מהרשות הפלשתינית, כאשר בזמן שהותם בכלא על רצח, הם הופכים למיליונרים.

במהלך השידור, שמש פירטה כמה מחבלים עם דם על הידיים קיבלו מהרשות הפלשתינית: "אני רוצה שתראו עם אלו תנאים יצאו אותם מחבלים שכן שוחררו מהכלא בשבוע שעבר במסגרת ההסכם, מחבלים כבדים עם דם על הידיים. לפי מחקר שערך ארגון מבט התקשורת הפלשתינית, 160 לפחות מהמחבלים השתחררו מיליונרים בזכות משכורות עתק מהרשות הפלשתינית".

maximize-image
הפכו למיליונרים | צילום מסך

עוד אמרה שמש: "האחים שמאסנה, שהורשעו בארבע רציחות, הרוויחו קרוב ל-2 מיליון שקלים. מחבל חמאס, מחמוד עיסא, שהיה כלוא 35 שנה, ואיאד אבו אל-רוב, מפקד הג'יהאד האיסלאמי באזור ג'נין, אחראי בין היתר על פיגועי התאבדות לפני 20 שנה, קיבל מענק של מיליון שקלים מהרשות הפלשתינית.

"כלומר, המחבלים האלה, אם אנחנו מדברים על עונש מוות ועל סיבה שלא צריך להשאיר אותם בכלא, פשוט משתחררים מיליונרים. גם מחבלי הנוח'בה, בעוד אנחנו מדברים, מקבלים עכשיו משכורות מהרשות הפלשתינית. זה לא נתפס".

עקבו אחרינו גם ב-Google News