accessibility-icon
share-icon
הג'יהאד האסלאמי, ארכיון | צילום: פלאש 90
הג'יהאד האסלאמי, ארכיון | צילום: פלאש 90

הג'יהאד האסלאמי מודה: 15 מבכירי הארגון חוסלו במלחמה בעזה

אדם מיכלשווילי

אדם מיכלשווילי

ל תשרי ה'תשפו (22.10.25)

3

3

like

0

dislike

הדובר החדש של הארגון בעזה, המכונה "אבו חמזה", אישר כי 15 מבכירי הג'יהאד האסלאמי - בהם חברי המועצה הצבאית ודובר הארגון הקודם - חוסלו בתקיפות צה"ל במהלך המלחמה, והבהיר כי הארגון "מחויב להסכם הפסקת האש"


הדובר החדש של ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי בעזה הודיע היום (רביעי) כי חמישה עשר מבכירי הארגון נהרגו במהלך המלחמה ברצועה. מדובר באישור רשמי ראשון של הארגון לאבדות הכבדות שספג, יותר משבוע לאחר סיום הלחימה.

הג'יהאד האסלאמי מודה: 15 מבכירי הארגון חוסלו במלחמה בעזה
maximize-image
צילום: רשתות ערביות

בהצהרה שפרסם, הדובר – המכונה בדומה לקודמו "אבו חמזה" – ציין כי בין ההרוגים נמנים חברי "המועצה הצבאית" של הג'יהאד האסלאמי, בהם מוחמד איסמעיל (אבו סח'יל), חסן עלי א-נאעם, ריאד סאלח חשיש, יוסף חסני נבהאן, מרזוק מוחמד א-שאער ומחמוד אחמד אבו שמאלה. עוד אישר כי גם הדובר הקודם של הארגון, נאג'י אבו סייף, חוסל בתקיפות ישראליות במהלך המלחמה.

בהודעה הוסיף הדובר כי הארגון "מחויב להסכם הפסקת האש" שהושג בסיום הלחימה, וציין כי הג'יהאד האסלאמי ימשיך בפעילותו "להתנגדות בכל האמצעים". ההודעה מהווה אישור פומבי נדיר מצד הארגון לאבדות בדרגי הפיקוד הגבוהים שלו, ומעידה על הפגיעה הקשה שספג בעימות האחרון עם ישראל.

עקבו אחרינו גם ב-Google News