האכיפה ברמלה ולוד רשמה עלייה חדה של למעלה מ־1,200% במתן דוחות על רעש ממסגדים, כך עולה היום (שלישי) מנתוני המשטרה.
לצד העלייה באכיפה, הנתונים מלמדים על ירידה בכמות האירועים בהם הרעש ממסגדים חוצה את רמת הדציבלים המותרים. יחד עם זאת, במשרד לביטחון הלאומי מדגישים כי עדיין נדרשת עבודה רבה, לאחר עשרות שנים של הפקרות והיעדר טיפול במפגעים מהסוג הזה.

"אנחנו רואים שינוי אמיתי – יש עלייה גדולה באכיפה ובמתן דוחות, והציבור מרגיש את זה", אמר השר בן גביר, "יחד עם זאת, אין לנו אשליות – אנחנו מטפלים בהזנחה של יותר מ־30 שנה, וזה תהליך. נמשיך לפעול בנחישות, לחזק את האכיפה ולהחזיר את הסדר והביטחון לתושבי רמלה ולוד".
