accessibility-icon
share-icon
ארכיון | צילום: פלאש 90
ארכיון | צילום: פלאש 90

צה"ל: "הצלב האדום בדרכו לנקודת מפגש עם ארון של חלל חטוף"

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

כח תשרי ה'תשפו (20.10.25)

2

6

like

0

dislike

הצלב האדום בדרכו לנקודת מפגש בדרום הרצועה, שם יועבר לידיו ארונו של חטוף חלל • בצה"ל ובשב"כ ביקשו לנהוג ברגישות ולהמתין לזיהוי הרשמי • המסירה מתבצעת לאחר חידוש אכיפת הפסקת האש שהופרה על ידי חמאס


הצלב האדום בדרכו לנקודת מפגש בדרום הרצועה, בה יועבר לידו ארון של חטוף חלל, כך נמסר הערב (שני) מצה"ל ושב"כ, שהוסיפו כי הם מבקשים לנהוג ברגישות ולהמתין לזיהוי הרשמי.

המסירה מתבצעת לאחר שאתמול צה"ל הודיע כי בהתאם להנחיית הדרג המדיני, ולאחר סדרת תקיפות משמעותית, החלה אכיפה מחודשת של הפסקת האש – לאחר שהופרה על ידי ארגון הטרור חמאס.

maximize-image
צילום: פלאש 90

מוקדם יותר היום, הנשיא טראמפ התייחס להסכם בעזה עם חמאס. הנשיא אמר כי ארגון הטרור מפר את ההסכם, אך הדגיש למרות ההפרות, שגבו את חייהם של שני לוחמינו אמש – הוא נותן להם עוד זמן כדי לעמוד בו.

"יש לנו בעיה קטנה יחסית עם חמאס, וזה יטופל במהירות – אם הם לא יפתרו את זה בעצמם, כי הם מפרים את ההסכם", אמר הנשיא, "עשינו הסכם עם חמאס שבו הם יתנהגו יפה, ואם הם לא יעמדו בו אנחנו נחסל אותם – והם יודעים את זה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News