דובר צה"ל מסר היום (שני) כי כוחות צה"ל, בהובלת פיקוד הצפון ובסיוע חיל האוויר, תקפו בשעות האחרונות תשתיות טרור של ארגון חיזבאללה באזור נבטיה שבלבנון. לפי ההודעה, מדובר במוקדי פעילות ששימשו את הארגון במסגרת מאמציו לשקם תשתיות שנפגעו בתקיפות קודמות.

בצה"ל מדגישים כי עצם פעילותו של חיזבאללה במרחב זה מהווה הפרה של ההבנות בין ישראל ללבנון. עוד נמסר כי צה"ל "ימשיך לפעול במטרה להסיר כל איום ולהגן על מדינת ישראל".
