לאחר יום התקיפות אתמול ברצועת עזה, ולמרות הצהרות ארגון הטרור הרצחני חמאס: במערכת הביטחון התקבל מידע לפיו חלל חטוף נוסף ישוב הלילה (בין שני לשלישי) לידי מדינת ישראל.
זאת על אף שארגון הטרור הרצחני הכריז כי השיב את כל החטופים החללים שיש ברשותו ובצל ההפרות החוזרות והנשנות, שבמהלכן נפלו קצין ולוחם. ההפרות מגיעות על רקע קשיים ועיכובים ביישום הסכם הפסקת האש, שנחתם בתיווך בינלאומי וכלל את שחרור החטופים החיים והשבת גופות החללים.

בעוד שישראל עמדה בהתחייבויותיה בעלות המחיר הכבד, לרבות נסיגת כוחות לקווים מוסכמים ושחרור אלפי מחבלים, ארגון הטרור חמאס נוקט בסחבת מכוונת בכל הנוגע להעברת גופות החטופים שנרצחו. מדובר בהפרה בוטה של ההסכם.
כזכור, ארגון הטרור חמאס הודיע אתמול כי "מצא" חלל חטוף נוסף, וימסור אותו ליידי ישראל בתנאי שתקיפות כוחותינו ברצועה ייפסקו. חמאס עדיין מחזיק ב-16 חללים חטופים, כאשר בשבוע שעבר היתל בישראל והעביר גופה של עזתי במקום חלל חטוף.

בהודעת ארגון הטרור נכתב כי גדודי אלקסאם מצאו את גופתו של אחד מהחללים החטופים במהלך פעולות חיפוש מתמשכות. חמאס ציין כי החלל יימסר "אם תנאי השטח יהיו מוכנים לכך".
