חיל האוויר תקף היום (שני) במרחב ח'אן יונס וחיסל בהצלחה מספר מחבלים שהיוו איום על כוחותינו. בכך למעשה נמשכות הפרות הפסקת האש בידי ארגון הטרור חמאס.
מוקדם יותר היום, זוהו מספר מחבלים שחצו את הקו הצהוב והתקרבו לכוחותינו הפועלים במרחב שג'עייה, באופן שהיווה עליהם איום מיידי. לוחמינו ירו לעבר המחבלים שחצו את הקו הצהוב, במטרה להסיר את האיום.

כזכור, בתקיפה המשמעותית של כוחותינו אתמול בנוסיראת', חוסלו שני מפקדי גדודים התקפיים בחמאס – כך לפי האינדיקציות שהתקבלו במערכת הביטחון. לצד שני מפקדי חמאס, חוסלו עוד עשרות מחבלים.
אתמול כאמור, כוחותינו תקפו תשתית טרור משמעותית במרחב נוסיראת' שלא הותקפה עד כה, זאת בעקבות הפרת הסכם הפסקת האש על ידי חמאס. במסגרת התקיפה, הוטלו עשרות חימושים על תשתית הטרור שעד כה לא הותקפה.
