בתקיפה המשמעותית של כוחותינו אתמול (ראשון) בנוסיראת', חוסלו שני מפקדי גדודים התקפיים בחמאס – כך לפי האינדיקציות שהתקבלו במערכת הביטחון. לצד שני מפקדי חמאס, חוסלו עוד עשרות מחבלים. ההערכה הייתה שבאותה התשתית, שלא הותקפה במהלך המלחמה, ייתכן שנמצאים בכירים בארגון הטרור חמאס.
אתמול כאמור, כוחותינו תקפו תשתית טרור משמעותית במרחב נוסיראת' שלא הותקפה עד כה, זאת בעקבות הפרת הסכם הפסקת האש על ידי חמאס. במסגרת התקיפה, הוטלו עשרות חימושים על תשתית הטרור שעד כה לא הותקפה.

הפיקוד תקף כ-12 מטרות קרב הבזק. ייתכן כי עד עתה כוחותינו נמנעו מלהשמיד את המטרה בשל הימצאות חטופים בקרבת היעד, כעת מששוחררו כל החטופים החיים ישנה פחות מניעה לתקוף במרחב.
לאחר התקיפות העוצמתיות בעזה, ארגון הטרור חמאס הודיע כי "מצא" חלל חטוף נוסף, אותו ימסור לידי ישראל בתנאי שתקיפות כוחותינו ברצועה ייפסקו. יצוין כי חמאס עדיין מחזיק ב-16 חללים חטופים.
