accessibility-icon
share-icon
צילום: רשתות ערביות
צילום: רשתות ערביות

בתקיפה אתמול בנוסיראת חוסלו שני מפקדי גדודים בחמאס

הלל ביטון רוזן

הלל ביטון רוזן

כח תשרי ה'תשפו (20.10.25)

9

22

like

0

dislike

כוחותינו תקפו אתמול תשתית טרור מרכזית בנוסיראת', שזוהתה כאתר מסתור של בכירי חמאס • לפי האינדיקציות, בתקיפה חוסלו שני מפקדי גדודים בארגון • במסגרת התקיפה, הוטלו עשרות חימושים על 12 מטרות במרחב


בתקיפה המשמעותית של כוחותינו אתמול (ראשון) בנוסיראת', חוסלו שני מפקדי גדודים התקפיים בחמאס – כך לפי האינדיקציות שהתקבלו במערכת הביטחון. לצד שני מפקדי חמאס, חוסלו עוד עשרות מחבלים. ההערכה הייתה שבאותה התשתית, שלא הותקפה במהלך המלחמה, ייתכן שנמצאים בכירים בארגון הטרור חמאס.

אתמול כאמור, כוחותינו תקפו תשתית טרור משמעותית במרחב נוסיראת' שלא הותקפה עד כה, זאת בעקבות הפרת הסכם הפסקת האש על ידי חמאס. במסגרת התקיפה, הוטלו עשרות חימושים על תשתית הטרור שעד כה לא הותקפה.

maximize-image
תקיפות בעזה | צילום: רשתות ערביות

הפיקוד תקף כ-12 מטרות קרב הבזק. ייתכן כי עד עתה כוחותינו נמנעו מלהשמיד את המטרה בשל הימצאות חטופים בקרבת היעד, כעת מששוחררו כל החטופים החיים ישנה פחות מניעה לתקוף במרחב.

לאחר התקיפות העוצמתיות בעזה, ארגון הטרור חמאס הודיע כי "מצא" חלל חטוף נוסף, אותו ימסור לידי ישראל בתנאי שתקיפות כוחותינו ברצועה ייפסקו. יצוין כי חמאס עדיין מחזיק ב-16 חללים חטופים.

עקבו אחרינו גם ב-Google News