לפני כחודש חשפנו במהדורה המרכזית של 'חדשות 14' את היקף גניבת החשמל ביישוב ערערה שבנגב, זאת במסגרת סיור שערכנו עם מנכ"ל חברת החשמל מאיר שפיגלר ונציגים נוספים.
במהלך הסיור חשפנו כי אלפי אזרחים ביישובים הבדואים בנגב מחוברים לחשמל באופן פיראטי ללא תשלום, תוך סיכון חייהם וחיי האזרחים שומרי החוק. עוד חשפנו תיעודים דרמטיים מחילוץ עובדי חברת החשמל תחת אש כבדה, תוך סיכון חייהם של השוטרים ושל העובדים. אלו תיעודים שמזכירים לכל צופה לחימה של ממש בג'נין ובשטחי הרשות הפלשתינית.

כעת אנו מפרסמים לראשונה כי לאחר פרסום הכתבה, במשטרה הוחלט לצאת למבצע משמעותי בשיתוף פעולה עם חברת החשמל למיגור התופעה החמורה. הבוקר למעלה ממאה שוטרים ממרחב נגב פשטו על יעדים נרחבים בערערה שבנגב וניתקו אותם מהחשמל לאחר שהתברר כי הם צורכים אותו באופן פיראטי.
המבצע כעת נמצא בעיצומו, והערב במהדורה המרכזית נפרסם את הנתונים והתיעודים המלאים מהפשיטה החריגה.
