accessibility-icon
share-icon
אילוסטרציה | צילום: הדס פרוש, פלאש 90
אילוסטרציה | צילום: הדס פרוש, פלאש 90

לאחר החשיפה בחדשות 14: המשטרה פשטה על יעדי גניבת חשמל בנגב

אריאל עידן

אריאל עידן

כח תשרי ה'תשפו (20.10.25)

22

23

like

1

dislike

לאחר שחשפנו ב'חדשות 14' את היקף צריכת החשמל הפיראטי ביישובים הבדואים בנגב - כעת אנו מפרסמים לראשונה כי הוחלט במשטרה לצאת למבצע מיוחד בשיתוף חברת החשמל לניתוק יעדים רבים שהתחברו לחשמל באופן פיראטי, ואף הפכו לקבלני חשמל שמכרו חשמל לאזרחים בצורה שאינה חוקית


לפני כחודש חשפנו במהדורה המרכזית של 'חדשות 14' את היקף גניבת החשמל ביישוב ערערה שבנגב, זאת במסגרת סיור שערכנו עם מנכ"ל חברת החשמל מאיר שפיגלר ונציגים נוספים.

במהלך הסיור חשפנו כי אלפי אזרחים ביישובים הבדואים בנגב מחוברים לחשמל באופן פיראטי ללא תשלום, תוך סיכון חייהם וחיי האזרחים שומרי החוק. עוד חשפנו תיעודים דרמטיים מחילוץ עובדי חברת החשמל תחת אש כבדה, תוך סיכון חייהם של השוטרים ושל העובדים. אלו תיעודים שמזכירים לכל צופה לחימה של ממש בג'נין ובשטחי הרשות הפלשתינית.

maximize-image
יישובים לא מוכרים בנגב | יניב נדב, פלאש 90

כעת אנו מפרסמים לראשונה כי לאחר פרסום הכתבה, במשטרה הוחלט לצאת למבצע משמעותי בשיתוף פעולה עם חברת החשמל למיגור התופעה החמורה. הבוקר למעלה ממאה שוטרים ממרחב נגב פשטו על יעדים נרחבים בערערה שבנגב וניתקו אותם מהחשמל לאחר שהתברר כי הם צורכים אותו באופן פיראטי.

המבצע כעת נמצא בעיצומו, והערב במהדורה המרכזית נפרסם את הנתונים והתיעודים המלאים מהפשיטה החריגה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News