גבר כבן 40 נהרג הבוקר (שני) לאחר שנפגע מרכב בכביש 6, סמוך למחלף פדיה. בשעה 11:43 התקבל דיווח במוקד מד"א במרחב לכיש על הולך רגל שנפגע מרכב חולף.
חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום ביצעו בגבר פעולות החייאה ממושכות, שכללו עיסויים, הנשמה ומתן תרופות – אך נאלצו לקבוע את מותו בזירה.
חובשי רפואת החירום במד"א, מאיר אשכנזי ומאור רסד, סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים מזעזעת. כשהגענו למקום ראינו את הולך הרגל שוכב בשול הכביש כשמסביבו אזרחים. הוא היה ללא דופק וללא נשימה. התחלנו מיד בפעולות החייאה, אך לצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום".
