גבר בן 36 גנב אתמול (ראשון) קורקינט בשכונת קריית ים בהרצליה, ונתפס על חם. שתי שוטרות תנועה מתחנת גלילות במרחב ירקון, שזיהו את הגניבה מהנתיב הנגדי, ביצעו פנייה חדה עם ניידת המשטרה ופגעו בו בניסיון לעצור את הימלטותו.
מיד לאחר הפגיעה, החשוד התאושש והחל לתקוף את השוטרות באגרופים לפנים. אזרחים שהיו עדים לאירוע האלים נחלצו לעזרת השוטרות והצליחו להפריד בין הצדדים. למרות זאת, החשוד הצליח להימלט מהמקום למספר רחובות סמוכים.
לאחר מרדף קצר, השוטרות, בסיוע האזרחים, הצליחו להשתלט על החשוד ולעצור אותו. הוא נאזק והועבר לתחנת המשטרה לחקירה, שם נפתחו נגדו הליכים הן במישור הפלילי בגין תקיפת שוטרים והן במישור התעבורתי בגין עבירות התנועה החמורות שביצע במהלך בריחתו, כולל נסיעה נגד כיוון התנועה שסיכנה משתמשי דרך אחרים.

האירוע התרחש כחלק ממבצע אכיפה נגד עבירות תנועה של רוכבי כלים חשמליים, שבמהלכו נרשמו 81 דוחות. בנוסף, נעצר שוהה בלתי חוקי שרכב על אופניים חשמליים בניגוד לחוק, וקטין כבן 16 עוכב לאחר שנתפס נוהג בקטנוע ללא רישיון והכלי הוחרם.
על פי הודעת המשטרה, בין העבירות שנרשמו – רכיבה כנגד כיוון התנועה, נהיגה מתחת לגיל 16, רכיבה על מדרכה, שימוש בטלפון נייד בזמן נסיעה, נסיעה באור אדום ונהיגה ללא רישיון מתאים או לוחית זיהוי.
המבצע בוצע על ידי יחידת השיטור העירוני בתחנת גלילות בשיתוף סיירי הביטחון של עיריית הרצליה, כחלק ממאבק מתמשך בעבירות תנועה שמבצעים רוכבי כלים חשמליים – תופעה שהמשטרה מגדירה כמסכנת חיים ופוגעת בתחושת הביטחון במרחב הציבורי.
מהמשטרה נמסר כי החשוד יובא בפני בית משפט לדיון בהארכת מעצרו בהתאם להתקדמות החקירה.
