איתמר פליישמן הגיב הערב (ראשון) להשקת אולפן הפטריוטים החדש אמש, בנוכחות ראש הממשלה בנימין נתניהו: "איך אני ארים את האנרגיות למה שהיה פה אתמול?! אני לפחות 8 שנים בפטריוטים – כזה אני לא זוכר".
"אתה דיברת על האנוסים קודם, לפני התוכנית", פנה פליישמן למגיש ינון מגל, "יש לנו את המלחמה והכול, אבל אחת המשימות הגדולות ביום שאחרי בתוך המדינה – זה לא יכול להמשיך להתקיים, שאנשים לא יכולים להגיד את הדעות שלהם".

פליישמן הוסיף: "זאת אחת המשימות הכי גדולות שלנו, כי הוכח במלחמה הזאת כמה חשוב להגיד את מה שאתה חושב על כל נושא – ולא להתבייש בזה. אז גם בזה נטפל".
