accessibility-icon
share-icon
צילום: רשתות ערביות

מטרות אסטרטגיות: הושמדה מנהרת טרור ששימשה לשבי החטופים

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

כז תשרי ה'תשפו (19.10.25)

0

like

2

dislike

כוחותינו פתחו בגל תקיפות נרחב בדרום רצועת עזה בהובלת פיקוד הדרום, בעקבות הפרות חוזרות של חמאס את הסכם הפסקת האש • בין היעדים: תוואי תת-קרקע ששימש להחזקת חטופים ותשתיות טרור חדשות


לאחר קריסת הפסקת האש: כוחותינו, בהובלת פיקוד הדרום, החל כעת (ראשון) בגל תקיפות לעבר מטרות טרור של ארגון הטרור הרצחני חמאס בדרום רצועת עזה, לאחר שאלו הפרו את ההסכם.

כחלק מהתקיפות, כוחותינו פוגעים כעת תוואי תת-קרקע אשר שימש את ארגון הטרור הרצחני חמאס בעבר להחזקת חטופים.

maximize-image
תקיפות בעזה | צילום: רשתות ערביות

כזכור, מוקדם יותר היום ישראל החלה בגל תקיפות עצים ברצועה בעקבות ההפרות חוזרות ונשנות של ארגון הטרור חמאס את ההסכם. כתבנו הצבאי הלל ביטון פרסם כי כוחותינו הפציצו תשתית טרור אליה צה"ל עוד לא הגיע, כאשר מדיווחים ברצועה עולה כי חוסל מחבל נוח'בה בכיר.

בהמשך לכך, דובר צה"ל בערבית, אביחי אדרעי, פרסם הודעת אזהרה דחופה לתושבי רצועת עזה, בה נכתב: "בעקבות ההפרות החוזרות ונשנות של הסכם הפסקת האש והתקיפה הפלילית שביצעו גורמי טרור של חמאס הבוקר, צה"ל יגיב בעוצמה רבה נגד תשתיות טרור ונגד גורמי חמאס".

עקבו אחרינו גם ב-Google News