לאחרונה מתגברים הדיווחים על מעשי טבח של חמאס במתנגדיהם בתוך הרצועה, ועל עימותים אלימים בירי עם חמולות עזתיות. לכל אלה יש כתובת – יחידת סהם של משטרת חמאס, שתפקידה הוא לתפוס משתפי פעולה, פושעים וגנבים, ובאופן כללי להטיל אימה על העזתים.
כאן האינטרנט נכנס לתמונה. ליחידה הזאת יש דף שהיא מפעילה בשם "אמסכ עמיל" תפוס משת"פ בעברית. הם נוהגים להעלות לאתר הזה את ההתעללויות שלהם בעזתים שהם תופסים, למען יראו וייראו. התיעודים של יחידת סהם מזעזעים. מלבד אלה שבהם הם מוציאים להורג אזרחים עזתים, יש גם תיעודים רבים שבהם הם נראים שוברים לאזרחים את עצמות הרגליים, מכים אותם במוטות ברזל, ומחייבים אותם להלל את חמאס.

מחבלי חמאס בעזה לאחר נסיגת כוחותינו | צילום: עבד רחים חטיב, פלאש 90חוץ מהחמולות שיש ברצועה, יחידת סהם מסמנת כמטרה גם את המיליציות שפועלות נגד חמאס ברצועת עזה, כאשר לאורך המלחמה נרשמו עימותים רבים בין אנשי היחידה לבין המיליציה של יאסר אבו שבאב. חוסאם אל-אסטל שמפעיל מיליציה באזור ח'אן יונס, היה גם הוא מטרה למתקפות של יחידת סהם, בריאיון בלעדי לחדשות 14 הוא מספר: "יחידת סהם פרסמו נגדי יותר מפעם אחת ב"תפוס משת"פ", אני אומר להם כפי שאמרתי להם בעבר: אינני מפחד מכם". אל אסטל הוסיף: "יחידת סהם הרגה נשים וילדים, והרגה גברים לנגד עיני ילדיהם ונשותיהם. באיזו מין דת אתם מאמינים, יחידת סהם?!"
אל-אסטל מסביר גם כיצד אחראית היחידה הזאת לשוד המוצרים שמגיעים לרצועה: "יחידת סהם בוזזת סוחרים. אני מכיר בשמות סוחרים רבים ומביניהם סוחרים רבים שמביאים סחורה מישראל, (שיחידת סהם) אומרים להם: 'תעלו את המחירים ואנחנו נתמוך בכם', כדי שהסוחרים ירוויחו מזומן (וחמאס) ייקחו את פער ההעלאה".

היום התחדשו התקיפות של צה"ל ברצועה לאחר שחמאס הפרו את הסכם הפסקת האש. אם רוצים למוטט את השליטה של חמאס בעזה, יחידת סהם צריכה להיות יעד מרכזי לחיסול.
