פרמדיקים במד"א שהגיעו לטפל הלילה (בין חמישי לשישי) בפצוע קשה מירי בעיר רהט, הותקפו באמצעות אבן שהושלכה לעבר ניידת טיפול נמרץ בה נסעו. האבן ניפצה את השמשה הקדמית של הרכב, חדרה אל תא הנהג ופגעה בפרמדיק שישב לצדו של הנהג.
הפרמדיק כבן 40, נפצע וידו נשברה. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. כתוצאה מהפגיעה נגרם נזק משמעותי לניידת טיפול נמרץ. לאחר האירוע החמור, תלונה הוגשה למשטרת ישראל.

מנכ"ל מגן דוד אדום אלי בין התייחס לאירוע ואמר: "זהו אירוע חמור שמעמיד בסכנה את חייהם של צוותי מד"א, שפועלים יומם ולילה כדי להציל חיים. לא ייתכן שמי שמגיע להעניק טיפול רפואי יותקף בדרך. אנחנו סומכים על משטרת ישראל שתפעל במהירות ובנחישות לעצור את התוקפים ולמצות עמם את הדין במלוא החומרה".
אמש, כתבנו לענייני דרום אריאל עידן פרסם לראשונה כי 4 שוטרים נפצעו כתוצאה מירי של עבריינים ברהט במסגרת המאבק בסכסוכי משפחות ונקמות דם בעיר. מצבם של השוטרים מוגדר קל. האירוע התרחש במהלך פעילות של שוטרי תחנת רהט ולוחמי חטיבת סה"ר, בה הגיח רכב חשוד שלא נענה לקריאות השוטרים. במהלך ניסיון הימלטות, פגע הרכב בניידת משטרה וסיכן את חיי השוטרים.
