ארבעה שוטרים נפצעו הלילה (חמישי) כתוצאה מירי של עבריינים ברהט במסגרת המאבק בסכסוכי משפחות ונקמות דם בעיר. מצבם של השוטרים מוגדר קל, וזאת לאחר מרדף ומעצר רכב חשוד בעיר.
האירוע התרחש במהלך פעילות של שוטרי תחנת רהט ולוחמי חטיבת סה"ר, בה הגיח רכב חשוד שלא נענה לקריאות השוטרים. במהלך ניסיון הימלטות, פגע הרכב בניידת משטרה וסיכן את חיי השוטרים.

לאחר מרדף קצר, השוטרים ביצעו ירי לעבר הרכב עד למעצר. הנהג, תושב הפזורה הבדואית בשנות ה-20 לחייו, נעצר לחקירה. כאמור, כתוצאה מהאירוע, נפצעו ארבעה שוטרים באורח קל, והם פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה.
