accessibility-icon
share-icon
צילום: ערוץ 14

יותם זמרי מדגיש: "כמה שיותר כיבוש - רק ככה נחיה פה בשלום"

הפטריוטים

הפטריוטים

כד תשרי ה'תשפו (16.10.25)

36

16

like

0

dislike

פאנליסט הפטריוטים יותם זמרי הבהיר בציון שנתיים לטבח 7 באוקטובר: "צריך לזכור שהאויב שלנו פה הוא אכזר ונאצי" • "ביום שנספיק לשכוח את הטבח - זה יהיה השלב שבו האויב יבין שזה מוכן לקרות עוד פעם", הוסיף הפאנליסט


הפטריוטים ציינו הערב (חמישי) את יום השנה השני לטבח ה-7 באוקטובר, והפאנליסט יותם זמרי הדגיש: "יש לנו שתי משימות ביום הזה. אחד, לזכור, לא רק בשביל הנופלים, הפצועים והחללים, אלא גם כי ביום שלא נזכור את 7 באוקטובר, יקרה לנו 7 באוקטובר – זה הכלל. ביום שנספיק לשכוח אותו, כאילו שהוא יהיה יום רגיל כזה, זה יהיה השלב שבו האויב יבין שזה מוכן לקרות עוד פעם".

המגיש ינון מגל העיר: "זה נכון לכל יום – בכל יום אנחנו צריכים לזכור את זה שעשו לנו את השבעה באוקטובר". וזמרי השיב: "ברור, אבל אתה יודע למה התכוונתי. אם אנחנו נציין אותו כמו שצריך, סימן שזכרנו אותו כל השנה".

maximize-image
קיבוץ רעים אחרי השבעה באוקטובר | צילום: יוסי זמיר, פלאש 90

"דבר שני", הוסיף זמרי, "בניגוד למלחמת יום כיפור, ששם היה ניצחון צבאי אדיר – אמנם היה מחדל בהתחלה, אבל התקשורת מאז עסקה כל הזמן בלצרוב את ההפסד, לצרוב את המחדל, ובעצם להביא את החברה הישראלית למצב שהביא אותה לשבעה באוקטובר, לזה שאי אפשר לפתור סכסוכים במלחמות וזה הכל כזה – אם רק נתפשר ואם רק נעשה עם האויב שלנו שלום".

זמרי הבהיר: "לא, שבעה באוקטובר צריך להיות זיכרון הפוך. סליחה, גיא, למרות השלום שפרץ, זה צריך להיות זיכרון לכך שהאויב שלנו פה הוא אכזר, הוא נאצי, לא יהיה איתו שלום, צריך להיות תמיד דרוך לגביו, רגל על הגרון, כמה שיותר כיבוש – ורק ככה נחיה פה בשלום".

עקבו אחרינו גם ב-Google News