האויב מתכנן את ה-7 באוקטובר הבא – והפעם מאיו"ש. עזבו את נאום טראמפ או נתניהו – זה הנאום היחיד שצריך להדאיג כל אזרח בישראל.
ראש חמאס ביהודה ושומרון וראש משרד האסירים והשהידים של הארגון, זאהר ג'בארין, הצהיר בראיון כי "שחרור האסירים הנותרים הוא בגדר חובה עלינו, והעבודה לשחרורכם היא התחייבותנו כלפיכם".
במילים אחרות – לאחר שחמאס בעזה ביצע את הטבח ב-7 באוקטובר והצליח להביא לשחרורם של רבים מאסירי הארגון, כעת מצהיר ראש חמאס באיו"ש כי האחריות לשחרור האסירים שנותרו מוטלת עליהם – חמאס ביהודה ושומרון.
عاجل | رئيس حــماس في الضفة ورئيس مكتب الأسرى والشهداء بالحركة، زاهر جبارين: حرية بقية الأسرى أمانة في أعناقنا، والعمل على تحريركم هو عهدنا لكم. pic.twitter.com/fgp1ilDmwM
— شبكة قدس الإخبارية (@qudsn) October 16, 2025
דבריו החמורים מצביעים על כוונה ברורה של חמאס להמשיך במאמציו לשחרור מחבלים באמצעים אלימים, כפי שנעשה בטבח ה-7 באוקטובר שבוצע מעזה.
הצהרתו כי שחרור האסירים הנותרים הוא "חובה" ו"התחייבות" של הארגון, מעלה חשש כבד מפני תכנון מתקפה נוספת, הפעם מיהודה ושומרון, במטרה לחזור על אותה אסטרטגיה של חטיפות ורצח להשגת שחרור מחבלים.
זאת, על רקע עסקת החטופים האחרונה, שבה שוחררו 1,700 מחבלים תמורת 20 חטופים חיים ו-9 גופות, מה שמחזק את תפיסת חמאס כי פעולות טרור משתלמות.
