לאחר שארגון הטרור החות'י נאלץ להודות היום (חמישי) באופן רשמי כי הרמטכ"ל שלהם חוסל – צה"ל מאשר באופן רשמי כי אלע'מארי חוסל במסגרת תקיפת צה"ל ב-28 באוגוסט 2025.

החות'ים מאשרים: רמטכ"ל הארגון שהותקף ע"י ישראל – חוסל
החיסול בוצע באמצעות חיל האוויר ובהכוונה מדויקת של אמ"ן, ופגע בבכירי שלטון הטרור החות'י. חיסולו של אלע'מארי מהווה מכה קשה לצבא שלטון הטרור החות'י ולשרשרת הפיקוד שהוציאה מאות מתווי טרור נגד מדינת ישראל במהלך המלחמה. צה"ל מבהיר כי ימשיך לפעול נגד כל איום על אזרחי ישראל, בכל מרחק בו יידרש.

אלע'מארי מונה לתפקיד הרמטכ"ל בשנת 2016, לאחר שורה ארוכה של תפקידים בכירים בשלטון הטרור החות'י. לאורך השנים, הוא היה שותף מרכזי בבניין הכוח של צבא החות'ים ולקח חלק מרכזי בהקמת מערך הטילאות של שלטון הטרור והקמת מערכי ייצור אמצעי לחימה.

במסגרת תפקידו, אלע'מארי עבר הכשרה על ידי מחבלי ארגוני הטרור חיזבאללה ומשמרות המהפכה בסוריה, לבנון ואיראן.
במהלך המלחמה, אלע'מארי תכנן והוציא לפועל מתווי שיגור רבים של טילי קרקע-קרקע, כלי טיס בלתי מאוישים וטילי שיוט לעבר מדינת ישראל. בנוסף, הוא היה אחראי לפגיעה בספינות סחר אזרחיות בינלאומיות ששטו במרחב הים האדום, ובכך הוביל גם לפגיעה בכלכלה העולמית.
