accessibility-icon
share-icon
צילום: חדשות 14

חזרה לשגרה ברצועת עזה: עיי חורבות - ומחבלי חמאס ברחובות

אחיקם הימלפרב

אחיקם הימלפרב

כד תשרי ה'תשפו (16.10.25)

6

1

like

11

dislike

לאחר כניסת הפסקת האש לתוקף, העזתים שבים לחורבות • מחבלי חמאס שבים לפרופיל ציבורי ברצועה - מתפרסים חמושים ברחובות ומחסלים חשבונות • כל זה קורה ברקע הפרות ההסכם של ארגון הטרור - והאיום של ישראל לחדש את הלחימה


הפסקת האש בין ישראל לחמאס נכנסה השבוע לתוקף והעזתים שבים לחורבות, כאשר השאלה שחוזרת שוב ושוב היא: "האם הבית שלי שרד?".

חוץ מהחזרה לבתים, הימים האלה הם גם בסימן החזרה של מחבלי חמאס לפרופיל ציבורי ברצועה. הם מתפרסים חמושים ברחובות ומחסלים חשבונות עם יריביהם. בתוך כך, היום הכריזה עיריית העיר עזה שנשלטת על ידי חמאס על תוכנית השיקום שלה, שנקראת "עוף החול של עזה".

maximize-image
עזתים שבים לחורבות | צילום: חליל כחלות, פלאש 90

דחפורים שעליהם דגלי קטאר פועלים בעיר עזה לפינוי החורבות. בעניין זה, ראש עיריית עזה בסרטון שפרסם השבוע: "היום אנחנו יוצאים במשימה חדשה בתמיכה קטארית שסיפקה מספר דחפורים ומשאיות".

מאחורי דגלי השיקום, מסתתרת אותה משוואה ישנה: חמאס הוא עדיין הכוח החזק בעזה, והקטארים מעורבים עד צוואר בניהול החיים של העזתים. כל זה קורה ברקע הפרות ההסכם של ארגון הטרור והאיום של ישראל לחדש את הלחימה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News