לאחר שזוהו ניסיונות שיקום: צה"ל תקף לפני זמן בהכוונת אמ"ן ובאמצעות חיל האוויר, תשתיות טרור תת קרקעיות בהן אוחסנו אמצעי לחימה במרחב הבקעא שבצפון מזרח לבנון, ובמספר מרחבים בדרום לבנון.
غارة اسرائيلية على بلدة شمسطار غربي بعلبك#LBCINews pic.twitter.com/GJTCZlsCH6
— LBCI Lebanon News (@LBCI_NEWS) October 16, 2025
מצה"ל נמסר כי "ארגון הטרור חיזבאללה ממשיך בניסיונות שיקום של תשתיות טרור ברחבי מדינת לבנון, דבר המהווה הפרה של ההבנות בין ישראל ללבנון. צה"ל ימשיך לפעול על מנת להסיר כל איום על מדינת ישראל".
