לאחר שהחות'ים הודיעו כי רמטכ"ל הארגון, מוחמד עבד אל-כרים אל-ע'מרי, חוסל בידי ישראל, לשכת ראש הממשלה יצאה היום (חמישי) בהודעה: "ידה הנחושה של מדינת ישראל תגיע לכל מי שביקשו לפגוע בנו ושמו לעצמם למטרה להשמיד את ישראל".
ראש הממשלה בנימין נתניהו הוסיף על הדברים: "עוד רמטכ"ל חוסל בשורת מפקדי הטרור שביקשו לפגוע בנו – נגיע לכולם". כזכור, ארגון הטרור החות'י בתימן נאלץ להודות באופן רשמי כי רמטכ"ל הארגון חוסל במבצע "טיפת מזל" של צה"ל.

החות'ים מאשרים: רמטכ"ל הארגון שהותקף ע"י ישראל – חוסל
31
16.10.25|שירה קריפס
במסגרת המבצע, כוחותינו תקפו יעדים של ארגון הטרור בבירת תימן, צנעא. במערכת הביטחון העריכו כבר בעת התקיפה כי הרמטכ"ל חוסל, לצד ראש ממשלת הארגון ומרבית שריו.
