accessibility-icon
share-icon
ניידת משטרה, אילוסרטציה | צילום: שאטרסטוק
ניידת משטרה, אילוסרטציה | צילום: שאטרסטוק

חשוד מהמרכז נעצר על החזקת 22 ק"ג קנאביס בבניין מגורים

דסק C14

דסק C14

כד תשרי ה'תשפו (16.10.25)

4

2

like

0

dislike

משטרת ישראל עצרה אתמול חשוד שהחביא כ‑22 ק"ג חומר החשוד כסם קנאביס בבניין מגורים בבני ברק • החקירה נפתחה בעקבות דיווח על ארגזים חשודים במחסן • השוטרים שהגיעו למקום אספו ראיות, שבסיומן איתרו את החשוד ועיכבו אותו לחקירה, ובית משפט האריך את מעצרו עד מחר


משטרת ישראל עצרה אתמול (רביעי) חשוד שהחביא כ-22 ק"ג של חומר החשוד כסם מסוג קנאביס בבניין מגורים במרכז הארץ. החשוד נעצר ועוכב לחקירה.

החקירה נפתחה בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה על מספר ארגזים החשודים כמכילים סם, שאותרו במחסן בבניין מגורים בבני ברק. השוטרים שהגיעו למקום ערכו בדיקה, ובמהלכה איתרו חומר החשוד כסם מסוג קנאביס במשקל של כ-22 ק"ג.

maximize-image
צילום: דוברות המשטרה

השוטרים בשטח אספו ממצאים וראיות, שבסיומם איתרו ועצרו את החשוד – בן 43, תושב בני ברק. הוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה, ובתום החקירה נכלא. הבוקר האריך בית משפט השלום בתל אביב את מעצרו עד מחר.

עקבו אחרינו גם ב-Google News