משטרת ישראל עצרה אתמול (רביעי) חשוד שהחביא כ-22 ק"ג של חומר החשוד כסם מסוג קנאביס בבניין מגורים במרכז הארץ. החשוד נעצר ועוכב לחקירה.
החקירה נפתחה בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה על מספר ארגזים החשודים כמכילים סם, שאותרו במחסן בבניין מגורים בבני ברק. השוטרים שהגיעו למקום ערכו בדיקה, ובמהלכה איתרו חומר החשוד כסם מסוג קנאביס במשקל של כ-22 ק"ג.

השוטרים בשטח אספו ממצאים וראיות, שבסיומם איתרו ועצרו את החשוד – בן 43, תושב בני ברק. הוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה, ובתום החקירה נכלא. הבוקר האריך בית משפט השלום בתל אביב את מעצרו עד מחר.
