אבידע בכר, תושב בארי שנפצע ב-7 באוקטובר ואשתו ובנו נרצחו בטבח, הסביר אמש (רביעי) בריאיון במשדר המיוחד ליהודה שלזינגר על נקודת מבטו על העסקה ומהי ההגדרה של 'ניצחון מוחלט' עבורו שנתיים לאחר הטבח.
בכר טען כי העסקה "מצד אחד עושה שמח בלב, אך לצד השמחה הזאת, אני רואה את מה שקורה בעזה ואני בחרדה גדולה כי אני מבין שהחמאס לא מורתע והוא חזק. אני הולך לגדל ילדים ונכדים בבארי בעזרת ה', אך אני לא יודע מתי הטבח יתפרץ עליי עוד פעם".

לדבריו: "אני חושב שאנחנו רחוקים מלהכריע את החמאס, הרי ברור שכולם שם הם חמאס, כל ילד שנולד שם הוא חמאס. והמשמעות של הכרעת חמאס זה שהם לא יהיו שם, צריך להעביר אותם למדינות אחרות. צריך להבין ה-7 באוקטובר הבא הוא מעבר לפינה".
עוד הוסיף: "צריך להבין שהאמירות של ישראל קטנות לאומת העולם ושלמעשה שטראמפ קובע ודרכנו הוא גם קובע את הכלכלה של עצמו ולא את הביטחון והכלכלה שלנו, אנחנו צריכים לדאוג לעצמנו. כשאנשים צועקים ברחוב "ניצחון מוחלט" צריך שגם יבינו את המשמעות".

בכר סיכם את הריאיון והסביר על תהליך השיקום שלו: "אני פעמיים בשבוע נמצא בשיקום פסיכולוגי ורפואי, אני מתמודד עם הפציעה שלי, עם הקטיעה. לדנה וכרמל, אשתי ובני, אני אתגעגע כל חיי, זה כמו גזרה משמים, והלוואי שיכולתי למנן את זה. אני מבין שזה או אני או הם, ואם הם פה, כנראה דיני זה להישחט באיזשהו שלב".
