accessibility-icon
share-icon
מתוך "חדשות 14"

פרסום ראשון: 18,000 קליעים נגנבו מבסיס צה"ל בדרום

אריאל עידן

אריאל עידן

כג תשרי ה'תשפו (15.10.25)

40

5

like

14

dislike

פורסם לראשונה בחדשות 14: נשק צה"לי זולג שוב לטרור ולארגוני פשיעה, כאשר הערב אנחנו מפרסמים לראשונה על מספר בלתי נתפס של תחמושת שנגנבה לפני כשבוע ממחנה אימונים בדרום, מתחת לאפה של מערכת הביטחון • הנשק הבלתי חוקי בנגב הגיע לסדר גודל של 50 חטיבות חי"ר ובישראל חייבים להתעשת


פרסום ראשון הערב (רביעי) בחדשות 14. אחת התופעות החמורות ביותר בנגב – היא ההפקרות של בסיסי ומחנות צה"ל. כמעט בכל שבוע מתבצעות גניבות של אמל"ח רב מתוך הבסיסים, והאמל"ח הזה זולג ישירות לארגוני פשיעה וגורמי טרור בעל רחבי הארץ.

הערב אנו מפרסמים לראשונה כי לפני כשבוע וחצי נגנבו מבסיס צאלים שבדרום 18,000 קליעי תחמושת, ואיש לא יודע היכן הם נמצאים ומי שם עליהן את היד. הגניבה הזו מצטרפת להפקרות החוגגת גם ככה בבסיסי צה״ל – שהפכו מזמן לספקים המרכזיים של ארגוני הפשיעה ברחבי הארץ.

maximize-image
נשק בלתי חוקי שנתפס ברהט | צילום: דוברות המשטרה

רק היום פורסם דו״ח מכון ריפמן שמצביע על למעלה מ-100,000 כלי נשק שמסתובבים ברחבי הנגב, כאשר הנשק הבלתי חוקי בנגב – הגיע לסדר גודל של 50 חטיבות חי"ר, כך לפי הדו״ח.

במערכת הביטחון מוכרחים להתעשת, ויפה שעה אחת קודם.

עקבו אחרינו גם ב-Google News