פרסום ראשון הערב (רביעי) בחדשות 14. אחת התופעות החמורות ביותר בנגב – היא ההפקרות של בסיסי ומחנות צה"ל. כמעט בכל שבוע מתבצעות גניבות של אמל"ח רב מתוך הבסיסים, והאמל"ח הזה זולג ישירות לארגוני פשיעה וגורמי טרור בעל רחבי הארץ.
הערב אנו מפרסמים לראשונה כי לפני כשבוע וחצי נגנבו מבסיס צאלים שבדרום 18,000 קליעי תחמושת, ואיש לא יודע היכן הם נמצאים ומי שם עליהן את היד. הגניבה הזו מצטרפת להפקרות החוגגת גם ככה בבסיסי צה״ל – שהפכו מזמן לספקים המרכזיים של ארגוני הפשיעה ברחבי הארץ.

רק היום פורסם דו״ח מכון ריפמן שמצביע על למעלה מ-100,000 כלי נשק שמסתובבים ברחבי הנגב, כאשר הנשק הבלתי חוקי בנגב – הגיע לסדר גודל של 50 חטיבות חי"ר, כך לפי הדו״ח.
במערכת הביטחון מוכרחים להתעשת, ויפה שעה אחת קודם.
