איך היה לו קשה למחוא כפיים, עומד הנשיא שמתיימר להיות של כולם, שטוען לחוסר ממלכתיות כי יצחק עמית וגלי בהרב מיארה לא הוזמנו לנאומו של טראמפ בכנסת ולא מצליח למחוא כפיים, וואי ישתבח הממלכתיות לא מסתדרת לו עם הרגע הזה.
סוף סוף, חזרת חטופינו, סיום המלחמה לכאורה, נשיא ארצות הברית עומד ומפרגן ורק אתה קפוץ ומיובש לא מצליח, כי מה פחדת שלרגע יחשדו אותך כנשיא של כל העם? ולא רק של קפלן, אל תדאג, אחרי אות הנשיא שנתת לאחים לנשק אחרי, שסיכלת כל ניסיון גישור בשיא הרפורמה המשפטית, כשעודדת בלי מילים את שריפת המדינה, אף אחד לא יחשוד אותך כממלכתי, וכאובייקטיבי.

ברור שדחוף לך אחרי הימים המרטיטים והמטלטלים שעברנו יותר מכל לדאוג לכבודה של היועמ"שית לשעבר ולכבודו של נשיא העליון מטעם עצמו, ועמדת. לא נשכח לך את הפריים הזה, אני לא אשכח, טראמפ מוחא כפיים, יו"ר הכנסת מוחא כפיים, כל המליאה מוחאת כפיים, כל עם ישראל מוחא כפיים כל העולם כולו מוחא כפיים ואתה עומד, מחזיק את ידיך בעליבות כזו וממאן לפרגן, ולהיות ממלכתי ואחר כך תגיד לנו לא ממלכתי בלי היועמ"שית, וואו.

כבר היטיב לנסח זאת שר התקשורת שלמה קרעי שאמר "החרפה היא שנשיא המדינה מכיר בהחלטה של אדם אחד למנות את עצמו אבל מכיר בהחלטת ממשלה שהתקבלה כחוק להדיח את עו"ד בהרב מיארה". והאמת? סלחתי לחמוצים מהאופוזיציה כי באמת, רחמים, המעמד קשה, נתניהו נוחל ניצחונות זוכה לכבוד מלכים, כל הניסיונות להקטין ולהשפיל אותו עלו בתוהו, רגע מביך, רגע כואב, אז מה שיפרגנו?! הם אופוזיציה, הם פוליטיקאים מותר להם.
אבל אתה? אתה בוז'י? אתה אמור להיות מעל לפוליטיקה, אתה אמור להיות ממלכתי, פייר, לא הופתעתי, אז להגיד נחשף פרצופך האמיתי זה לא מדויק הוא תמיד היה שם, אבל קיבלנו עוד הצצה, במקום לחטוף את הרגע ולצאת נשיא גדול, אפילו ברגע ההיסטורי הזה הזכרת לנו שאתה נשיא אך ורק של השמאל.
