accessibility-icon
share-icon
תיעוד חשיפת הסמים | צילום:  דוברות המשטרה
תיעוד חשיפת הסמים | צילום: דוברות המשטרה

ניסה להבריח ליטר וחצי סם אונס ונעצר בנתב"ג

דסק C14

דסק C14

כג תשרי ה'תשפו (15.10.25)

6

1

like

0

dislike

כוחות המשטרה עצרו צעיר בשנות ה-30 לחייו, לאחר שניסה להבריח לישראל כ-1.5 ליטר סם GBL, הידוע כ"סם האונס" • החשוד נתפס לאחר נחיתתו מטיסה מגרמניה, הממצאים הועברו למעבדות הזיהוי הפלילי, והחשוד יובא לדיון בבית המשפט בבקשה להארכת מעצרו


כוחות המשטרה הצליחו לחשוף ולעצור היום (רביעי) צעיר שניסה להבריח לישראל סם האונס. הפעולה בוצעה במסגרת המאבק חסר הפשרות בנגע הסמים, ובמהלכה ניהלו החוקרים מעקב אחר נוסע שנעצר עם נחיתתו ארצה לאחר ששב בטיסה מגרמניה.

בתוך כך, בלשי המשטרה עצרו לחקירה את החשוד, תושב המרכז בשנות ה-30 לחייו. בחיפוש במזוודה שלו נמצאו בקבוקים חשודים, ובהם כ-1.5 ליטר GBL – המכונה "סם אונס".

maximize-image
תיעוד חשיפת הסמים | צילום: דוברות המשטרה

מדוברות המשטרה נמסר: "כלל הממצאים הועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל. החשוד נעצר לחקירה, ובהתאם לממצאיה יובא היום על ידי השוטרים לדיון בבימ"ש בבקשה להארכת מעצרו".

עקבו אחרינו גם ב-Google News