כוחות המשטרה הצליחו לחשוף ולעצור היום (רביעי) צעיר שניסה להבריח לישראל סם האונס. הפעולה בוצעה במסגרת המאבק חסר הפשרות בנגע הסמים, ובמהלכה ניהלו החוקרים מעקב אחר נוסע שנעצר עם נחיתתו ארצה לאחר ששב בטיסה מגרמניה.
בתוך כך, בלשי המשטרה עצרו לחקירה את החשוד, תושב המרכז בשנות ה-30 לחייו. בחיפוש במזוודה שלו נמצאו בקבוקים חשודים, ובהם כ-1.5 ליטר GBL – המכונה "סם אונס".

מדוברות המשטרה נמסר: "כלל הממצאים הועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל. החשוד נעצר לחקירה, ובהתאם לממצאיה יובא היום על ידי השוטרים לדיון בבימ"ש בבקשה להארכת מעצרו".
