משפחתו של החלל החטוף אוריאל ברוך הי"ד פרסמה הבוקר (רביעי) כי זוהתה גופתו של יקירם במכון לרפואה משפטית באבו כביר, לאחר שהושבה לקבורה בקבר ישראל במהלך הלילה מעזה, לאחר שהוחזקה על ידי ארגון הטרור הרצחני חמאס.
"בצער רב ובכאב גדול אנו מודיעים על השבת גופתו של יקירנו אוריאל ברוך ז"ל מרצועת עזה, לאחר כשנתיים ארוכות של תפילות, תקווה ואמונה", נכתב בהודעת המשפחה, "האזכרה תתקיים היום, יום רביעי, כ"ג בתשרי (15.10), בשעה 18:00, בבית הכנסת "נצח אוריאל", כפי שתוכנן מראש".

כזכור, אוריאל ברוך הי"ד נחטף לרצועת עזה בידי מחבלי החמאס ממסיבת הנובה במהלך מתקפת הטרור הרצחנית בשבעה באוקטובר. הוא הותיר אחריו את אשתו רחלי, שני ילדים, את הוריו נעמי ואמיר, ו-3 אחים. אוריאל היה בן 35 היה בהירצחו בידי מחבלי החמאס צמאי הדם.
