ארגון החמאס שלא מפסיק להתהדר בדאגתו המדומה לתושבי עזה, הכריז על גל הוצאות להורג שיתבצעו ברצועה כבר בשעות הקרובות, כך מדווחים מקורות פלשתיניים שונים ברצועה. לפי הדיווחים, גל ההוצאות להורג מתמקד במשתפי פעולה ובמיליציות.
גל ההוצאות להורג מגיעה שעות לאחר הדיווחים על חילופי האש בין חמאס למיליציות ברפיח, שבעקבותיהן, לפי הדיווחים, כוחותינו תקפו באזור. במקביל דווח היום על הוצאות להורג נגד חמולת דורמוש בשכונת א-סברה שבדרום עזה, במסגרת ההליכים ל"סגירת חשבון" מול המיליציות השונות.

בתוך כך, חמאס פרסם הודעה שבה הזהיר את הציבור העזתי, כלי התקשורת והפעילים החברתיים מלהפיץ מידע, תמונות, מיקומים או מסלולי יציאה של היחידה האחראית על שמירת החטופים. בהודעה הודגש הצורך בדיסקרטיות מלאה על מנת להבטיח את הצלחת ההליך ובטיחות המעורבים.
