טל גלבוע, דודתו של החטוף גיא גלבוע דלאל, שיתפה הערב (ראשון) בריאיון ליהודה שלזינגר בהתרגשותה לקראת חזרתו הצפויה של אחיינה: "הולכת להיות פה אחלה מסיבה וכאלה, בית טבעוני, יש פה 200 ביונד במקפיא ואני צריכה לחתוך עגבניות, חסות, בצל – לא להפריע לי".
"אספר לכם סוד – הוא לא אוהב משחת שיניים בטעם מנטה, אלא דווקא תום וג'רי, כמו של ילדים", גילתה גלבוע על אחיינה, "אז דאגנו שזה מה שיחכה לו. והחדר שלו כבר מוכן מאתמול בבילינסון – עם דמויות אנימה, צעיף של מכבי חיפה, והכפכפים שהוא הכי אוהב".

בנוסף, גלבוע התייחסה לקריאות ה'בוז' שנשמעו בכיכר החטופים בתל אביב, כשוויטקוף ציין את מעורבותו של ראש הממשלה בהגעה להסכם: "בתור דודה של גיא, מעולם לא היה לי מקום בכיכר. הגעתי פעם אחת וצרחו עליי שביבי שלח אותי".
