הדס מזרחי, אלמנתו של ניצב משנה ברוך מזרחי הי"ד שנרצח בשנת 2014 תקפה בחריפות את החלטת בג"ץ שלא לדון בעתירה שהגיש פורום "בוחרים בחיים" נגד שחרור מחבלים. "זה היה ברור לנו שלא ידונו, אבל היינו חייבים להגיש. אנחנו נלחמים על הצד שלנו, גם אם הוא מושתק", אמרה מזרחי בריאיון לשרה ב"ק.
לדבריה, "הם מתערבים מתי שהם רוצים. אך כשצריך באמת – הם שותקים. אפילו תשובה לא קיבלנו. כואב מאוד שלא מתייחסים אלינו, לנפגעי הטרור, על אף שאנחנו נפגענו ממחבל משוחרר. מדינת ישראל לא נוקטת יד קשה מול הטרור. זה כואב – אבל זה החיים כאן".

מזרחי הזכירה כי בעלה, ניצב משנה ברוך מזרחי, שנרצח בליל הסדר בשנת 2014 מיריות מחבל ששוחרר בעסקת גלעד שליט. "האבא שהיה אמור לשבת ארבעה מאסרי עולם – שוחרר אחרי עשר שנים בעסקת שליט, ושנתיים אחר כך רצח את ברוך. זה קרה בפסח, ועכשיו שוב משחררים מחבלים בחג. זה פשוט מקומם. אני כולי צמרמורת, איך יכול להיות שממשיכים לרצוח אותנו ומשחררים אותם?", שאלה מזרחי בכאב.
