מכבית מאייר, דודתם של התאומים החטופים זיו וגלי ברמן, אמרה היום (חמישי) במשדר המיוחד עם ליטל שמש, לקראת עסקת החטופים הקרבה: "אנחנו נרגשים בעוצמות שהלב מתפוצץ, לקבל את גלי וזיוי ששרדו את הגיהנום הזה כנגד כול הסיכויים. עברנו קשת של רגשות קיצוניים, מפחד משתק למשך זמן רב, לרגשות של שמחה ואושר".
היא הדגישה כי דווקא ביום המשמח צריך לעצור ולזכור: "יש משפחות שלא יזכו לקבל את זה – והיקרים שלהם יחזרו בארונות. צריך לזכור את החיילים הגיבורים שנפלו בקרבות בחירוף נפש".

ליטל שמש שאלה האם לקראת החזרה "המשפחה כבר התחילה להכין את הבית"? ומאייר ענתה כי המשפחה החליטה "להתכנס בבית הפרטי, עם החברים הקרובים שלהם (זיו וגלי) ולשמוח את הרגע. לחבק ולהתחזק אחד מהשני. והוסיפה שאת האנרגיה שהושקעה במאבק הקשה להצלתם "נשקיע בריפוי, בשיקום שלהם".
שמש ציינה כי האחים החטופים שידועים באהדתם לקבוצת הכדורגל מכבי תל-אביב, יזכו לראות את הדרבי בחמישי, ומאייר ענתה בתקווה: "הלוואי. לאורך כל השנתיים האלה מכבי תל אביב היו עוגן כ"כ משמעותי ועשו עבורם כ"כ הרבה מחוות. אין דבר שאנחנו יותר רוצים מלראות אותם רצים בבלומפילד".

דודתם של התאומים הודתה לכול המעורבים בסגירת העסקה: "הודיה לנשיא טראמפ, לראש ממשלת ישראל, לעם הנפלא. אנחנו כאן ממקום של הודיה לא של כעס ושום דבר אחר, רק רוצים שיחזרו לחיים שכ"כ מגיעים להם, ואיתם כול 48 חטופים וחטופה – חיים וחללים".
