משפחות חטופים מפורום תקווה הודו היום (חמישי) לראש הממשלה בנימין נתניהו על ההסכם מול ארגון הטרור חמאס, והזהירו: "על מדינת ישראל לעשות הכל כדי למנוע חטיפות עתידיות".
המשפחות הודו לשר לעניינים אסטרטגיים רון דרמר על כך ש"למרות הרעל וההשמצות המשכת בחוכמתך והבאת יחד עם ראש הממשלה הישגים אדירים למעננו ולמען בטחון מדינת ישראל".

לצד השמחה הרבה, פורום תקווה שב והזכיר כי "ברגעים אלו ישנן משפחות רבות שעדיין לא קיבלו מידע על גורל יקירהן. אנו מבקשים להזכיר שההסכם כולל את כולם כולל כולם".
לדברי פורום תקווה, "אנו מבינים את המחיר שהחברה הישראלית תשלם עבור יקירנו. הקפדנו לאורך כל הדרך שלא ללחוץ על מדינת ישראל להיכנע לתכתיבי החמאס".
