פורום הגבורה, המאגד מאות משפחות שכולות, נופלי מלחמת חרבות הברזל קורא הבוקר (חמישי) לשוב מיד לאחר השבת החטופים להשמדת חמאס. בנוסף, קראו בהנהלת פורום הגבורה למטה החטופים להצטרף לדרישה מרה"מ לשוב להשמדת חמאס מיד לאחר השבת חטופינו.
פורום הגבורה מסר: "אין יהודי שלא מאושר שחטופינו ישובו הביתה, אנחנו שולחים חיבוק חם למשפחות, שמחתכם שמחתנו. אך ביום זה יש לזכור – השבת חטופינו היא אחת ממטרות המלחמה. דינם של הארכי טרוריסטים שיושבים כעת במצרים מטעם חמאס הוא אחד – מוות. ישראל חייבת מיד לאחר השבת החטופים, להמשיך ולהכות בחמאס ובראשיו עד לחיסולו המלא. זו חובתינו לתושבי וילדי שדרות, זו חובתינו לפצועים, זו חובתה של מדינת ישראל לנופלים.

לדבריהם: רה"מ התחייב פעם אחר פעם, ורק השבוע הוא הסתכל לנו בעיניים ואמר כי כל מטרות המלחמה ייושמו, אנו דווקא היום קוראים לו – עמוד בהבטחתך, מיד לאחר השבת חטופינו, חובה עלינו להמשיך ולהכות בחמאס עד השמדתו, ולהבטיח כי עזה לא תיהיה איום על מדינת ישראל וכי השליטה הביטחונית בכל הרצועה נשארת בידי ישראל".
דברי המשפחות השכולות: "אנו קוראים למטה החטופים ולכל תומכי העסקה אשר אמרו פעם אחר פעם – מיד לאחר השבת החטופים נשוב להשמיד את חמאס, הצטרפו אלינו לקריאה החשובה והברורה – לא עוצרים עד הכרעה מוחלטת של המלחמה. אסור שנפילת יקירנו תיהיה לשווא. עם ישראל חזק, עם ישראל בע"ה ינצח".
