accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

צה"ל באזהרה לעזתים: "פועלים בכל הרצועה - עד להנחיות רשמיות"

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

יז תשרי ה'תשפו (09.10.25)

5

5

like

0

dislike

דובר צה"ל בערבית פרסם אזהרה לתושבי עזה מפני חזרה לאזורי לחימה מסוכנים בצפון הרצועה, וזאת על אף החתימה על ההסכם עם חמאס להשבת החטופים ולסיום הלחימה • "כוחות צה"ל פרוסים ופועלים בכל מקום ברצועה, כולל בדרום ובמזרח, עד להוצאת הנחיות רשמיות", נכתב בהודעה


לאחר החתימה על ההסכם להשבת החטופים וסיום הלחימה שנחתם בין ישראל לארגון הטרור הרצחני חמאס הלילה (בין רביעי לחמישי), דובר צה"ל בערבית פרסם הודעה לתושבי עזה, בהם הוא ממשיך להזהיר מהגעת אל "אזורי לחימה מסוכנים".

"הודעה חשובה לכל תושבי רצועת עזה", נכתב בהודעה, "האזור שמצפון לוואדי עזה עדיין נחשב לאזור לחימה מסוכן. כוחות צה"ל ממשיכים להקיף את העיר עזה, וחזרה אליה מסוכנת ביותר. למען ביטחונכם, הימנעו מחזרה צפונה או התקרבות לאזורים בהם כוחות צה"ל פרוסים ופועלים בכל מקום ברצועה, כולל בדרום ובמזרח, עד להוצאת הנחיות רשמיות".

maximize-image
רגע חתימת ההסכם להשבת החטופים | צילום: רשתות ערביות

כזכור, הרמטכ"ל אייל זמיר קיים הלילה, עם חתימת ההסכם, הערכת מצב, שלאחריה מסר: "צה"ל מברך על ההגעה להסכם להחזרת החטופים אשר נחתם הלילה. במהלך הערכת מצב שבוצעה הלילה, הרמטכ"ל הנחה את כלל הכוחות, בחזית ובעומק, להיערך בהגנה חזקה ולהיות מוכנים לכל תרחיש".

"במקביל, הרמטכ"ל הנחה להיערך להובלת המבצע להשבת החטופים הצפוי ברגישות ובמקצועיות. צה"ל ימשיך לפעול למימוש מטרות המלחמה ולהגנה על אזרחי מדינת ישראל בכל החזיתות".

עקבו אחרינו גם ב-Google News