עם החדשות אודות החתימה על ההסכם לשחרור החטופים, שורדי השבי ששוחררו בעסקאות קודמות הגיבו הלילה (בין רביעי לחמישי) לחזרת חבריהם הצפויה. אמילי דמארי שיתפה בסטורי שלה את השיחה שעשתה עם חבריה שציפו בזמנו לחזרתה, עומר ונקרט הרים עם אביו כוסית לחיים.

שורד השבי אלי-ה כהן כתב בסטורי שלו "אבא תודה רבה" עם אימוג'י לב. עומר שם טוב העלה גם הוא סטורי עם תמונה משותפת יחד עם אחותו מיה שם טוב שחזרה גם היא לישראל בעסקה קודמת, והודה לנשיא טראמפ. יגל יעקב פרסם סטורי עם תמונות החטופים שאמורים לשוב. אלי שרעבי פרסם סטורי עם הפסוק מספר נחמיה: "ויעשו כל הקהל השבים מן השבי סוכות וישבו בסוכות כי לא עשו מימי ישוע בן נון, כן בני ישראל עד היום ההוא ותהי שמחה גדולה מאוד".

גם משפחות חטופים רבות הביעו שמחה גדולה. רבקה בוחבוט, אשתו של אלקנה ואם לראם בן ה-5 אמרה: "שנתיים אני נלחמת על חייו של האיש שלי – על חזרתו, על הבית שלנו, על התקווה. זהו רגע של ילד קטן שיחזור לחבק את אבא שלו, רגע שבו משפחתי קמה לתחייה. רגע שבו מדינה שלמה בוחרת בבעלי, ובכל החטופים.
רגע של תחילתו של סוף הכאב. עד אחרון החטופים והחטופה".

דיצה אור, אמו של אבינתן אור פרסמה סטטוס בו כתבה את הפסוק: "מה נאוו על ההרים רגלי מבשר, משמיע שלום, מבשר טוב ומשמיע ישועה". טל גלבוע, דודתו של גיא דלל גלבוע פרסמה סרטון מהגעתה לבית אחותה מרב לאחר ההודעה על החתימה של העסקה.

משה אילוז, אביו של גיא, הי"ד, שנחטף ונרצח ממסיבת הנובה ב-7 באוקטובר שוחח עם הלל ביטון רוזן במשדר המיוחד של חדשות 14, והביע שמחה מאוד גדולה על חזרתם הקרובה של החטופים החיים, יחד עם עצב על כך שהחטופים החללים טרם נכללו ברשימה: ""הבטן מתהפכת לי. אני כל כך שמח שזה כולם ביחד אבל השמחה תהיה מהולה בעצב".
