שר הביטחון ישראל כ"ץ הנחה היום (רביעי) את צה"ל בעת סיור בשכונת א-סברה בעיר עזה זמן קצר לפני ניסיון הפשיטה של המחבלים "להיות ערוך לכל אפשרות", והדגיש את חשיבות השמירה על הלוחמים ולהפעלת כל כוח שנדרש להגנה על חייהם – "ללא כל מגבלה והיסוס".
בתוך כך, מוקדם יותר היום כוחותינו זיהו וחיסלו מספר מחבלים שהיו בדרכם לפגוע בלוחמים ששהו במרחב העיר עזה. סריקות אחר המחבלים הנוספים נמשכות בשעה זו. לא היו נפגעים לכוחותינו באירוע.

כזכור, במהלך השבת האחרונה לוחמי חטיבה 6, הפועלים במרחב חאן יונס, נתקלו היום באיום ישיר כאשר זיהו שלושה מחבלים יוצאים מפיר מנהרה, חתרו למגע וחיסלו אותם.
המציאות הזו מוכיחה כי הנחיית הממשלה לכוחות צה"ל להפסיק לתקוף את חמאס ברצועת עזה מסכנת את חיי לוחמינו, בעוד ארגון הטרור חמאס מתחמק ממתן תשובה ברורה למתווה טראמפ.
