בעיצומו של המו"מ שמתנהל כעת בשארם א-שייח', מצרים, חוליית מחבלי חמאס שיצאה מפיר מנהרה במרכז הרצועה ניסתה לפשוט על מגנן צה"לי – ונחלה כישלון חרוץ. כוחותינו מחטיבת גולני שהיו ערניים זיהו את המחבלים והצליחו לחסל חלק מהם. בנס, לא היו נפגעים לכוחותינו. בינתיים, הכוחות באזור מנהלים מצוד אחר המחבלים הנוספים.


מדובר צה"ל נמסר: "מוקדם יותר היום (רביעי), כוחות צוות הקרב של חטיבת גולני הפועלים במרחב העיר עזה, זיהו מספר מחבלים בדרכם לפגוע בכוחות צה"ל ששהו במרחב. כוחות צוות הקרב, בשיתוף פעולה עם כוחות חיל האוויר תקפו וחיסלו מספר מהמחבלים, סריקות אחר המחבלים הנוספים נמשכות בשעה זו. לא היו נפגעים לכוחותינו באירוע. כוחות צה"ל בפיקוד הדרום ממשיכים לפעול נגד ארגוני הטרור ברצועת עזה, במטרה להגן על אזרחי מדינת ישראל".
