נשיא רוסיה ולדימיר פוטין אמר אתמול (שלישי) בפגישה עם ראשי צבאו, כי המדינה כבשה כמעט 5,000 קמ"ר משטח אוקראינה מתחילת השנה. עוד הוסיף כי רוסיה מחזיקה ביוזמה אסטרטגית בשדה הקרב, וכי הכוחות האוקראיניים נסוגים לכל אורך החזית. לדבריו, הניסיונות של קייב לתקוף בעומק רוסיה לא משנים את המצב בחזית.

גנרל ולרי גריסימוב, ראש המטה של הכוחות המזוינים של רוסיה, הצטרף להכרזות החגיגיות של פוטין. לדבריו, הכוחות הרוסיים מתקדמים כמעט לכל כיוון במהלך המלחמה, ואילו המאמץ האוקראיני מתמקד בעיקר בהאטת התקדמות של הכוחות הרוסיים.
למרות ההצהרות החגיגיות שנאמרו במהלך הפגישה לרגל יום הולדתו ה-73 של הנשיא, צבא אוקראינה טען באוגוסט כי המתקפה הרוסית ב-2025 נחלה כישלון כיוון שלא הצליחה לכבוש אף עיר גדולה. נוסף על כך צריך לומר ש-5,000 קמ"ר זה אחוז משטחה של אוקראינה. רוסיה מחזיקה כעת ב-20% משטח המדינה סה"כ.
