accessibility-icon
share-icon
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

תושב הרצליה נעצר בחשד לזיוף כרטיסי אשראי ומשיכת כספים במרמה

דביר כהן

דביר כהן

טז תשרי ה'תשפו (08.10.25)

0

like

0

dislike

נתפס על חם: שוטרי הבילוש בתחנת גלילות במרחב ירקון עצרו בשעת מעשה תושב הרצליה בחשד לזיוף כרטיסי אשראי ומשיכת כספים במרמה • ברשותו נתפס סכום מזומן רב • הוא שוחרר למעצר בית בעוד החקירה נמשכת


תושב הרצליה בן 33 נעצר השבוע במרכז העיר בחשד שמשך כספים באמצעות כרטיסי אשראי מזויפים. בחזקתו נתפס סכום מזומן של 6,230 שקלים שעל פי החשד הוצאו בדרך זו.

החשוד נתפס ע"י בלשים בערב חג הסוכות במרכז העיר הרצליה, שהבחינו כי הוא עובר בין מספר כספומטים ומנסה לבצע משיכות מזומן במספר פעולות עוקבות. הוא נעצר כאמור והועבר להמשך חקירה בתחנת המשטרה.

maximize-image
הכסף שנתפס ברשות החשוד | צילום: דוברות המשטרה

בסיום החקירה נכלא ואתמול, עם צאת החג, הובא החשוד לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרו. בית המשפט קבע כי החשוד ישוחרר למעצר בית מלא, והחקירה בעניינו נמשכת.

עקבו אחרינו גם ב-Google News