תושב הרצליה בן 33 נעצר השבוע במרכז העיר בחשד שמשך כספים באמצעות כרטיסי אשראי מזויפים. בחזקתו נתפס סכום מזומן של 6,230 שקלים שעל פי החשד הוצאו בדרך זו.
החשוד נתפס ע"י בלשים בערב חג הסוכות במרכז העיר הרצליה, שהבחינו כי הוא עובר בין מספר כספומטים ומנסה לבצע משיכות מזומן במספר פעולות עוקבות. הוא נעצר כאמור והועבר להמשך חקירה בתחנת המשטרה.

בסיום החקירה נכלא ואתמול, עם צאת החג, הובא החשוד לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרו. בית המשפט קבע כי החשוד ישוחרר למעצר בית מלא, והחקירה בעניינו נמשכת.
