לאחר היום השני של השיחות, משרד החוץ של קטאר מאשר הערב (שלישי) כי ראש הממשלה, מוחמד אל-ת'אני, יצטרף אל המשא ומתן לעסקת חטופים וסיבום המלחמה בהתאם למתווה טראמפ, בהודעה שפרסמו בעמוד ה-X הרשמי של המשרד.
על פי ההודעה: "מחר, יום רביעי בבוקר, יגיע כבוד השייח' לשארם א-שייח' שבמצרים כדי להצטרף למשא ומתן המתנהל בין הצדדים המעורבים בנוגע לעזה, זאת לאור הגברת המאמצים האזוריים והבינלאומיים להשגת הפסקת אש מתמשכת".

"הצטרפותו לפגישות, בהן השתתפה המשלחת הקטארית בימים האחרונים, מדגישה את נחישותם של המתווכות להגיע להסכם שיסיים את המלחמה ברצועת עזה", נכתב בהמשך ההודעה.
כזכור, מוקדם יותר דיווחנו כי נשיא ארה"ב דונלד טראמפ התייחס למו"מ המתנהל מול ארגון הטרור הרצחני חמאס, וקבע – "אנחנו במו"מ רציני על עזה. יש סיכוי אמיתי להשיג עסקה. אנחנו רוצים שחרור מיידי של החטופים". טראמפ התייחס לדברים בעת פגישה עם ראש ממשלת קנדה בבית הלבן, במהלך שיחה עם הכתבים.
בינתיים, בשארם א-שיח' נמשכו השיחות בין נציגי חמאס למתווכות ממצרים, קטאר וארה"ב. גורמים בחמאס טענו כי השיחות היו "חיוביות" – אך הדגישו כי ההפצצות בעזה מקשות על התקדמות. לפי מקורות, הארגון הרצחני דורש לקשור את שחרור החטופים לשלבי הנסיגה של צה"ל מהרצועה וערבויות בינלאומיות להפסקת אש מוחלטת ברצועה.
