דובר צה"ל מסר הערב (שלישי) כי שני לוחמים במילואים, מגדוד 7015 של החטיבה הדרומית ומגדס"ר 6408 של חטיבת עציוני (אוגדה 6), נפצעו באורח קשה במהלך קרב בדרום רצועת עזה. הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, ומשפחותיהם עודכנו.
מוקדם יותר היום, נשמעו אזעקות באילת לאחר שארבעה כטב"מים שוגרו מתימן בשלוש פעימות לעבר העיר. כל כלי הטיס יורטו בהצלחה על ידי מערכת כיפת ברזל, ללא נפגעים או נזק. כטב"ם נוסף יורט מחוץ לשטח ישראל.

ארבעה כטב"מים יורטו באילת – נמשכות השיחות עם חמאס במצרים
10
07.10.25|אדם מיכלשווילי
בנוסף, ביום השנה השני לטבח 7 באוקטובר נורתה רקטה מעזה לעבר נתיב העשרה שבעוטף. צה"ל עדכן כי השיגור נפל בשטח פתוח, מבלי לגרום לנזק או נפגעים, וכי חיל האוויר תקף את המרחב ממנו בוצע הירי.
