לקראת העסקה האפשרית עם חמאס, במסגרתה על פי תוכניתו של הנשיא טראמפ, כלל החטופים החיים והחללים אמורים לשוב בתוך 72 שעות מרגע החתימה, ג'ולי קופרשטיין, אימו של החטוף בר קופרשטיין קראה בריאיון היום (ראשון) בתוכנית ארבע בהגשת נועם אמיר להתאחד, להתפלל לשובם של החטופים – ולא להפגין.
"אני חושבת שאנחנו נמצאים בשעת רצון גדולה מאוד. אנחנו זקוקים לתפילות האלה", אמרה אימו של בר החטוף, "אני חושבת שמספיק עם הדיבורים. הגיע הזמן לעמוד ולהתפלל בורא עולם, לא לטראמפ ולא לביבי ולא לאף אחד אחר, כולנו בידיים של בורא עולם".
"כולם שליחים – ואנחנו צריכים להתאחד ולהתפלל שהדבר הזה יקרה באמת, ולא כמו כל הפעמים שהייתה עסקה כמעט, נסוגו, לא היה, כן היה", הוסיפה והביעה אופטימיות, "אני חושבת שעכשיו זה הכי קרוב מאי פעם, ובעזרת השם אני קוראת לכולם לצאת לכיכר, לא להפגין – בואו ולהתפלל איתנו ולהיות איתנו, ולזעוק להשם שיושיע אותנו הפעם באמת".

בר נחטף ב-7 באוקטובר 2023 ממסיבת הנובה, שם עבד כמאבטח לא חמוש. בר, שעבר הסמכה כחובש, בחר להישאר במקום בפסטיבל כדי לטפל בפצועים ולהציל חיים, עד שנחטף. ארגון הטרור חמאס פרסם אות החיים האחרון ממנו בחודש אפריל האחרון.
על התחושות לחגוג את חג הסוכות בפעם השנייה בלעדיו אמרה: "זה קשה לחגוג חגים בלי הילד. זה לא שלם בלעדיו. זה קשה מאוד. זה לחיות לצד החיים, זה לעשות כאילו. אבל צריך לעשות הכול. להחזיק מעמד ולא להתייאש ולא לאבד תקווה. אנחנו עושים הכול וממשיכים עד שהם יחזרו הביתה. בכל זאת – כל חג יותר קשה מהשני. שבתות, חגים, זה הזמנים הכי קשים בלעדיהם".
הריאיון המלא עם ג'ולי קופרשטיין בנגן הוידאו בראשות הכתבה
