מבצע תודעה. לשכת ראש הממשלה הודיעה היום (שישי) כי צה"ל השתלט על מכשירי הטלפון של תושבי עזה ופעילי חמאס ונאומו של נתניהו שודר כעת בשידור חי באמצעות המכשירים.
ראש הממשלה פנה במהלך הנאום אל תושבי עזה והבהיר כי המלחמה יכולה להסתיים מיד בהחזרת כל החטופים, בפירוק החמאס מנשקו ופירוז הרצועה. ראש הממשלה הדגיש: "מי שיעשה זאת – יחיה, מי שלא – יירדף".

הנאום המלא של ראש הממשלה בנימין נתניהו באו"ם | צפו
455
26.09.25|דין ברנדשטטר
נתניהו פנה באמצעות הרמקולים גם לחטופינו – בעברית: "אחינו הגיבורים, לא שכחנו אתכם. אפילו לא לשנייה. העם כולו אתכם. לא נשקוט ולא נרפה עד שנחזיר את כולכם הביתה החיים והחללים כאחד".
