accessibility-icon
share-icon
צילום לירי אגמי, פלאש 90
צילום לירי אגמי, פלאש 90

צה"ל השתלט על מכשירי הטלפון בעזה - ושידר את נאום רה"מ

דין ברנדשטטר

דין ברנדשטטר

ד תשרי ה'תשפו (26.09.25)

13

25

like

0

dislike

צה"ל השתלט על מכשירי הטלפון של תושבי עזה ופעילי חמאס ונאומו של נתניהו באו"ם שודר בשידור חי • ראש הממשלה פנה אל תושבי עזה והבהיר כי המלחמה יכולה להסתיים מיד בהחזרת כל החטופים, בפירוק החמאס מנשקו ופירוז הרצועה נתניהו פנה לחטופים: "אחינו הגיבורים, לא שכחנו אתכם. אפילו לא לשנייה"


מבצע תודעה. לשכת ראש הממשלה הודיעה היום (שישי) כי צה"ל השתלט על מכשירי הטלפון של תושבי עזה ופעילי חמאס ונאומו של נתניהו שודר כעת בשידור חי באמצעות המכשירים.

ראש הממשלה פנה במהלך הנאום אל תושבי עזה והבהיר כי המלחמה יכולה להסתיים מיד בהחזרת כל החטופים, בפירוק החמאס מנשקו ופירוז הרצועה. ראש הממשלה הדגיש: "מי שיעשה זאת – יחיה, מי שלא – יירדף".

הנאום המלא של ראש הממשלה בנימין נתניהו באו"ם | צפו

הנאום המלא של ראש הממשלה בנימין נתניהו באו"ם | צפו

455
26.09.25|דין ברנדשטטר

נתניהו פנה באמצעות הרמקולים גם לחטופינו – בעברית: "אחינו הגיבורים, לא שכחנו אתכם. אפילו לא לשנייה. העם כולו אתכם. לא נשקוט ולא נרפה עד שנחזיר את כולכם הביתה החיים והחללים כאחד".

עקבו אחרינו גם ב-Google News