בעקבות הכריש שנצפה היום (שישי) באשדוד, כל חופי הרחצה בעיר נסגרו בשלב זה. מעיריית אשדוד נמסר כי המצילים פועלים בהתאם לנוהל הכריש העירוני, ומבצעים סריקות נוספות לשמירה על בטיחות המתרחצים: "מבקשים מהציבור להישמע להנחיות המצילים ולהימנע מכניסה לים עד לעדכון נוסף".
הכריש עורר הבוקר בהלה רבה בעיר הדרומית: לאחר שנצפה, המתרחצים הוצאו מהר מהחוף ודגל שחור נתלה לאורכו. כמו כן, כניסת המתרחצים למים נאסרה במהירות. מדובר בכריש מזן מאוד נדיר, שרק 4 פריטים ממנו נראו עד היום.
כזכור, באפריל האחרון דווח על צוללן שננשך ע"י כריש בחוף אולגה בחדרה. מאוחר יותר באותו השבוע נמצאו שרידי גופתו, לאחר מאמצי חיפוש נרחבים של המשטרה, על החוף, בים ומהאוויר, בשילוב זרועות עם גופי ההצלה הנוספים אותרו בים מספר ממצאים.
