עיריית אשדוד פרסמה הבוקר (שישי) הודעה חריגה: כריש נצפה בחוף יא' בעיר. מטעם הערייה נמסר כי ברגע זה מוציאים את המתרחצים מהמים, ובהתאם לנוהל – הונף הדגל השחור.
בנוסף, כאמצעי זהירות, תצפיות מתבצעות גם בחופים הסמוכים, והחוף נסגר על-ידי הביטחון העירוני. בעירייה מבהירים כי הציבור נדרש שלא להתקרב למקום: "אנו בודקים את הנושא, וברגע שתהיה ודאות נעדכן על כך באופן רשמי".

כזכור, באפריל האחרון דווח על צוללן שננשך ע"י כריש בחוף אולגה בחדרה. מאוחר יותר באותו השבוע נמצאו שרידי גופתו, לאחר מאמצי חיפוש נרחבים של המשטרה, על החוף, בים ומהאוויר, בשילוב זרועות עם גופי ההצלה הנוספים אותרו בים מספר ממצאים.
