השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הגיב הבוקר (שישי) לכתב האישום שהוגש נגד יעקב פרל, חסיד "סאטמר", שמואשם בריגול נגד ישראל לטובת איראן: "לא סתם האיראנים מסמנים אותי כמטרה"
"אני מודה לשירות הביטחון הכללי, משטרת ישראל, יחידת מגן, מודיעין שב"ס וכלל גופי הביטחון שמגנים עליי ועל משפחתי 24/7", אמר בן גביר, "מאז שנכנסתי לתפקיד השר לביטחון לאומי, ארגוני הטרור ניסו מספר פעמים לחסל אותי, את רעייתי ואת ילדיי. לא סתם האיראנים מסמנים אותי כמטרה, השינויים שעשינו במשרד לביטחון לאומי, מפחידים אותם".

"אני אומר בצורה ברורה: שום ניסיון כזה או אחר יעצור אותי מלהמשיך את רפורמת הנשקים, החמרת התנאים למחבלים בבלי הכלא על פי החוק, חימוש כיתות הכוננות, הריסות הבתים הבלתי חוקיים בנגב ובצפון והחזרת המשילות לכל חלקי המדינה", חתם השר את דבריו.
כזכור, עם הגשת כתב האישום, התברר כי בין משימות הריגול שניתנו לפרל הוא התבקש לעקוב אחר סידור הכוחות סמוך לביתו של בן גביר. בנוסף, החשוד התבקש לאסוף מידע על אנשים שונים, ולברר פרטים על פעילות ארגון הפועל להעלאת יהודים להר הבית. בתמורה, קיבל לכל הפחות 15,000 דולר שהועברו אליו לארנק דיגיטלי.
